Viser innlegg med etiketten klubbkveld. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten klubbkveld. Vis alle innlegg

mandag 14. oktober 2019

Klubbkveld 30.10.19

Alle utøvere, foreldre, bakkemannskap og trenere inviteres hjertelig til klubbkveld for Pioner Friidrett, 30.10.19 kl. 18-20, på klubbhuset på Pioner Stadion. Det serveres både varm mat og kaffe, kake og saft, og det blir en runde med informasjon til alle. Dersom årets adventskalendre er ferdig trykt, tar vi en sniktitt på de og deler ut til alle utøvere.

Av hensyn til maten ønsker vi påmelding innen 28.10. til Ulrike.

Velkommen alle!

onsdag 3. oktober 2018

Trening/aktiviteter fremover

Hei alle! Vi  begynner med følgende plan for høsten/innetrening i Midt-Troms hallen:

Mandag 8. oktober:
Trening for de minste fra 18-19 med Korinna. De største: ingen trening, men vi tar inn stavmatta samt høydemattene, det trenger vi hjelp til fra utøvere og foreldre.

Torsdag, 11. oktober
Kl 18-20: Klubbkveld i klubbhuset, med mat, kaffe/saft, kake, info, heder og ære.

Mandag, 15. oktober: Trening for de store, 18-20. OBS: Korinna er borte den dagen, derfor utgår treningen for de minste da.

Etter det er det i utgangspunktet trening som vanlig, mandager 18-19 for de små, 18-20 for de store. Torsdager 18-20 for de store. Men følg med her på siden eller vår facebookside for ev endringer før hver trening!

ADVENTSKALENDERLOTTERI: Det er snart jul og vi har starta opp med å forberede kalenderlotteri. Alle får 20 kalendre ned seg hjem for salg i november. Vi kommer tilbake til det. Hvem vet om bedrifter som kan sponse premier av typen fenalår, fruktkurv eller lignende?

søndag 23. september 2018

Trening 24. september og klubbkveld

SISTE UTETRENING 24.9.18
I morra blir det siste trening ute - fra kl 18-19 for alle, både store og små. Vi har ikke fått klarsignal fra Midt-Troms Hallen foreløpig, så FØLG MED HER eller på våre Facebooksider, så annonserer vi når det er oppstart inne. Sannsynligvis blir det etter klubbkvelden. Inntil da - vær flink med egentrening. Jogging, fjellturer, svømming - det er mange muligheter.

Vi har også behov for å få inn den ene stavmatta i garasjen, og håper at både voksne og ungdommer kan være med og bære elementene. Senere trenger vi hjelp for å få den store stavmatta i Midt-Troms hallen. 

KLUBBKVELD
Det blir klubbkveld torsdag, 11. oktober kl. 18 - 20 på Pioner klubbhus. Vi koser oss med varm mat, kaffe, kake og brus/saft, det blir litt info om vintersesongen og heder og ære for de som skal ha det :-) Sett av kvelden allerede nå! 

torsdag 17. oktober 2013

Klubbkveld i Pioner friidrett

Torsdag, 31. oktober er det klubbkveld i Pioner! Vi ønsker alle medlemmer og spesielt de aktive utøverne med foreldre velkommen i klubbhuset på Pioner stadion kl. 18 - ca. 20. Her blir det utdeling av medaljer fra klubbstevne og kretsstevner, heder og ære og mat og drikke. Hjertelig velkommen alle :-)
Påmelding til ulnau (@) online.no.

mandag 15. april 2013

Klubbkvelden - fullt hus, god mat og heder og ære!

Vi takker alle som har deltatt og bidratt til Pioner Friidrett sin årlige klubbkveld, 2013-utgaven fant sted i Røde Kors-huset på Finnsnes en fin torsdag i april. Nesten 40 medlemmer møtte, og det ble delt ut medaljer for klubbmesterskapet. Dessuten ble det heder og ære til:

Årets Pionerutøver:
  • Jannicke Furu (Jenter rekrutt) for sitt resultat i høyde under Åpningsstevnet 2012. 1022 tyrvingpoeng - sesongens beste! 
  • Bjørn Øivind Berger (G 18/19) for sitt resultat i stav (4,32, 1010 tyrvingpoeng)
  • Eirik D. Haugsnes for deltagelse og mange gode resultat i verdenstoppen i trappe- og motbakkeløp
Deltagere på NCC-lekene 2012
  • Marie Ling Hoel (J14)
  • Synne Arnesen (J14)
  • Bjørn Nilsen (G14)
  • Ingeborg Karlsen (J14)
Deltagere på UM 2012 innendørs og utendørs, NM 2012 innendørs og utendørs og Barentskampen 2012 i Oulu
  • Bjørn Øivind Berger (alle)
  • Synne Arnesen
  • Hilde Espnes (Barentskampen)¨
  • Guro Rokstad Clausen (Barentskampen)
Deltager på Veteran NM og beste utøver i stav 2012 innendørs og utendørs i sin klasse (60 - 64 år) 
  • Karsten Nordli 
Hjelpere på Friidrettskolen 2012: 
  • Kristin Løwø
  • Ingeborg Karlsen
  • Amalie Harland
  • Hans Borhaug
  • Guro Rokstad Clausen
  • Bjørn Nilsen 
  • Synne Arnesen
Ungdommene har vært instruktører blant annet på friidrettskolen, dette setter klubben stor pris på, dere bidrar til aktivitet og rekruttering. Honnør også til alle foreldre og frivillige som bidrar jevnt og trutt på stevner og andre arrangement. Uten dere vil klubben ikke ha eksistert! 
Årets Pionerherre 2012 Eirik D. Haugsnes for innsats og
mange gode resultat i internasjonale motbakke- og trappeløp
Vår veteran Karsten har vært
aktiv i år og representert klubben
blant annet under Veteran NM 2012.
Årets beste utøver i sin
klasse i stav forøvrig! 













Marie, Synne og Ingeborg (alle J14) representerte klubben
under NCC-lekene 2012 i Stjørdal. Bjørn Nilsen var ikke til
stedet da bildet ble tatt. 

Våre gode hjelpere og instruktører under Friidrettskolen 2012
Årets Pionerjente 2012 Jannicke Furu for knallgodt
resultat i høyde under Åpningsstevne. 



søndag 31. mars 2013

Klubbkveld 11. april

Vi minner om klubbkvelden 11. april kl. 18.00 - og har nå leid et lokale: Røde Kors huset på Finnsnes. Velkommen alle!

mandag 18. mars 2013

Årsmøte og klubbkveld - herved er dere invitert!

Disse to datoer kan dere sette av i kalenderen:

11. april kl. 18 - ca. 21: Klubbkveld med god mat, medaljedryss og heder og ære. Sted annonseres senere, styret jobber med den saken.

30. april kl. 19: Årsmøte for Pioner Friidrett, med vanlige årsmøtesaker. Saker som skal behandles av årsmøtet må være styret i hendene innen 16. april. Sted: Klubbhuset, Pioner.

Hjertelig velkommen!

tirsdag 13. desember 2011

Klubbkveld i kveld!

Vi minner om klubbkvelden i kveld kl. 19.00 i klubbhuset. Det serveres hamburger og saft, vi sørger også for kaffe etterpå. Flott om mange tar med seg litt julekaker og møter til blant annet velfortjent medaljeutdeling! Velkommen alle utøvere og deltagere på løpskarusellen :-)

mandag 5. desember 2011

Klubbkveld for utøvere 13. desember!

Alle utøvere er hjertelig velkommen til klubbkveld på klubbhuset tirsdag 13. des kl 1900. Her blir det: Premieutdeling fra sesongen 2011, klubbmesterskap og andre utmerkelser. Vi skal også dele ut premiene fra Løpskarusellen på denne kvelden :-)